Generelle betingelser ved booking af festarrangementer

Alle godkendelser, afbestillinger eller ændringer bedes meddelt via mail: kontakt@moedecenter.dk:

Godkendelse af din kontrakt:

  • Senest 8 dage fra modtagelse af din kontrakt skal vi have din accept af kontrakten. Modtager vi ikke din accept inden for 8 dage, annulleres kontrakten automatisk.

Afbestillingsregler:

  • 21 dage før arrangementsdato kan afbestilling/annullering finde sted uden beregning.

Afbestilling/annullering herefter faktureres sådan:

  • Afbestilling mellem 9 – 20 dage før arrangement: 40% af ordren.
  • Afbestilling mindre end 9 dage før arrangement: 100% af ordren.

Endeligt deltagerantal:

  • 14 dage før arrangementsdato meddeler du det endelige deltagerantal, som der faktureres ud fra. Samme dag er sidste frist for at ændre i f.eks. den aftalte forplejning, drikkevareløsning og alle andre detaljer.

Festens varighed:

  • En fest varer 7 timer. Hvis du ønsker at forlænge festen der ud over, koster det 1.500. kr. pr. påbegyndt time. Forlængelse skal varsles inden festen.

Minimumsantal:

  • Minimumsantal ved fakturering af private fester er 35 voksne gæster.