Generelle betingelser ved booking af kurser, møder og konferencer

Alle godkendelser, ændringer eller afbestillinger bedes meddelt via mail: kontakt@moedecenter.dk Godkendelse af din kontrakt:
  • Senest fem dage fra modtagelse af din kontrakt skal vi have din accept af kontrakten. Får vi ikke din godkendelse, mister du din reservation. Efter godkendelse af kontrakten kan du naturligvis fortsat ændre i detaljer, deltagerantal, særlige ønsker og lignende.
Otte dage før dit arrangement:
  • Senest otte dage før dit arrangement, skal du oplyse endeligt deltagerantal (inklusiv undervisere, oplægsholdere mv.) som der faktureres ud fra. Hører vi ikke fra dig, går vi ud fra at det tidligere oplyste antal fortsat er gældende.
  • Husk at oplyse eventuelle særlige ønsker vedr. forplejning, f.eks. evt. vegetarer, veganere, allergikere samt evt. ændrede ankomst-, spise- eller sluttider jf. din kontrakt eller andre ønsker i god tid inden I besøger os – dog senest otte dage inden besøget.
  • Fire dage inden mødet låses deltagerantallet og herefter må du ikke forvente, at vi kan imødekomme opjusteringer af antallet.
Afbestillingsregler:
  • Fjorten dage før arrangementsdato kan afbestilling/annullering finde sted uden beregning.
  • Afbestilling/annullering herefter faktureres sådan:
  • Afbestilling mellem otte og fjorten dage før arrangement: 40% af ordren.
  • Afbestilling mindre end otte dage før arrangement: 80% af ordren.
Specielle weekendbetingelser:
  • Ved booking af arrangementer med under 30 deltagere på lørdage, søndage eller helligdage, pålægges et weekendtillæg på 100 kr. per deltager.
  • Minimum antal deltagere på lørdage, søndage eller helligdage er 10 personer.
Minimumsfakturering:
  • Minimumsfaktureringen på alle arrangementer, uanset længde, forplejning samt deltagerantal, udgør 1.000 kr.